Book by phone: 850-585-3856

3217 LASATA

Guest Rating:

Vacation rental condominium. Sleeps 4, 1 bedroom, 2 bathrooms. No pets allowed.

9600 Grand Sandestin Blvd., #3217 Miramar Beach, FL 32550 United States

This one bedroom/two bath unit also includes a den with an over-sized chair that makes into a twin bed and a couch that pulls out to a queen sleeper sofa. The fully equipped kitchen allows you to cook anything you wish or just do the minimum so you can enjoy your vacation. With an on-call person who lives on the resort there's no need to worry if an issue should arise, however, this unit is in excellent condition and extremely attractive as well. We pride ourselves in having a clean and spotless unit so that you get exactly what you see in our photos. Unit was recently repainted throughout and has all new tile flooring.

Just outside the Lasata Building is the beautifully landscaped and well maintained Grand Lawn. A relaxing oasis with luscious greenery and peaceful fountains throughout. At the center of the lawn is the gated lagoon style pool area with relaxing hot tubs and zero-entry pool.

THIS WILL BE A VACATION WHERE MEMORIES ARE MADE....

RESORT TRANSPORTATION PROVIDED WITH THIS RENTAL - Owner and Destin Memories participate in the resort-wide tram service. You will be able to use the shuttle during your stay at no additional charge. This service is NOT offered by all owners. If you feel transportation would enhance your vacation experience by not having to drive & deal with parking availability, you should seriously consider the advantage of renting with Destin Memories.


DESTIN MEMORIES, LLC is an independent company that is not affiliated with, sponsored by or associated with any entity containing the word “Sandestin.” Any use or reference to the word “Sandestin” is used in the factual sense to geographically identify a property or location and not to suggest any affiliation with any SANDESTIN® branded entity, product or service.

Download Vacation Rental Flyer
Rooms and Amenities
Property Type Condominium
Unit Code LA3217
Beds 1 king bed, 1 sleeper sofa
Bathrooms 2 bathrooms
Rooms Sleeps 4
Pets No pets allowed.
Standard Amenities combination tub/shower, king, sleep sofa /futon, churches, cinemas, festivals, marina, playground, water parks, fax, Dining, DVD Player, Satellite / Cable, Air Conditioning, Elevator, Fitness Room / Equipment, Hair Dryer, Heating, Internet, Iron & Board, Linens Provided, Living Room, Towels Provided, Washing Machine, Coffee Maker, Dishes & Utensils, Dishwasher, Kitchen, Microwave, Oven, Refrigerator, Stove, Toaster, beachcombing, bird watching, eco tourism, outlet shopping, photography, ATM/bank, Babysitter, fitness center, groceries, hospital, medical services, Near The Ocean, Resort, Village, Balcony, Bicycles, Deck / Patio, Golf, Communal Pool, Hot Tub, bedroom, deepsea fishing, fishing, golf, ice skating, jet skiing, sound/bay fishing, surf fishing, surfing, swimming, tennis, children welcome, non smoking only, pets not allowed, Minimum Age Limit for Renters, negotiable, recommended, Dining Area, Family, Romantic, Sports & Activities
Kitchen Full Kitchen, Refrigerator, Coffee Maker, Ice Maker, Microwave, Toaster, Cookware
Living Central Air, Ceiling Fans, Linens, Washer & Dryer, Ironing Board, High Speed Internet, No Phone
Business Nearby ATM, Nearby Post Office, Nearby Internet Cafe, Nearby FedEx, Nearby Bank
Convenience Area FitnessCenter, Nearby Medical Services, Nearby Grocery, Outlet Shopping, Movie Theatres, Golf Course
Outdoor Balcony, Hot Tub, Shared Pool, Tennis, Beach
Geographic Near Beach, On Bay or Sound, Close to Town
Entertainment Cable TV, DVD Player
Average Manager Rating (Based on 1481 reviews)

Overall satisfaction

Services from rental manager
Average Vacation Rental Rating (Based on 15 reviews)

Overall satisfaction

Cleanliness

Location

Property condition
100 % of our reviewers would recommend this vacation rental.

Vacation Rental Reviews

  • Spring break relaxation

    Stayed 5 days ending in April, 2019

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Kathryn S from Indianapolis, IN recommends this vacation rental

    This rental was exactly as described and the photos were accurate, the condo was clean and simple and comfortable.. We were very comfortable here and the location was perfect for walking to the village to eat or explore, going to the pool, taking a walk or run, taking the tram to the beach. We would stay here again!

    • Manager Responded on 4/9/2019

      Thank you so much for your kind review. We would love to have you stay with us again.

  •  
  • Can't wait to be a permanent resident

    Stayed 7 days ending in July, 2018

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Biloxi, MS recommends this vacation rental

    We have used Destin Memories for years and they are amazing! From the time we contacted them to book our vacation, through our stay, the staff was efficient and right on top of things. We had one sink back up dying our stay and it was fixed within an hour!!! Our family highly recommends Destin Memories!!

  •  
  • Great Destin vacation spot!

    Stayed 5 days ending in July, 2018

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Randy L from Murfreesboro, TN recommends this vacation rental

    Great condo with an ideal location. Will definitely be renting again when we visit the beach.

  •  
  • Great Getaway

    Stayed 3 days ending in June, 2018

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Patrick S from Marrero, LA recommends this vacation rental

    Enjoyed our stay very much. Everything was in order. Our arrival flowed very smoothly. The manager of the property was helpful and made check in effortless. The condo was clean, comfortable, and homey. We were very pleased with the whole experience.

  •  
  • Perfect place to spend vacation.

    Stayed 14 days ending in March, 2018

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Elizabeth D from Oshawa, Ontario Canada recommends this vacation rental

    Great location, lovely unit, only complaint was the cutlery. Only 3 soup spoons, 5 forks, no potato masher, really could use a small roasting pan. Dish washer of no use when you you must hand wash after every meal.

    • Manager Responded on 3/23/2018

      Liz, Thank you so much for staying with us. I wish you had called me about the missing items- we would have brought them over to you immediately. I have asked our maintenance people to look at the dishwasher. Again, if you had called we would have sent someone over to make sure it worked properly. I spoke to you several times when we re-booked you for next winter and you could have told me these things were lacking. I will make sure all is well for your next stay and that you have a direct line to our staff for any further issues you might have. Travel safely going home and we will see you next year. Cheers! Phyllis

  •  
  • Thanksgiving getaway

    Stayed 5 days ending in November, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Metairie, LA recommends this vacation rental

    Wonderful experience. My only complaint is that the carpet was in bad condition. I’m sure it was clean but it looked filthy.

    • Manager Responded on 11/29/2017

      Thanks for your comment. The carpet is clean, just old. The owner is aware and is supposed to be replacing the carpet. Thanks and we do hope to have you back!!

  •  
  • Just enough

    Stayed 3 days ending in October, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from NICEVILLE, FL recommends this vacation rental

    My little family and I had a great stay at 3217 Lasata. It was just big enough for the 3 of us and provided a quaint place for us to rest and relax after enjoying Baytowne just steps away.
    There were a few spots that could use a deep/better cleaning and the hairdryer didn't work, but nothing to deter us from staying again.

  •  
  • Family Spring Break 2017

    Stayed 5 days ending in March, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Tim G from Crown Point, IN recommends this vacation rental

    The resort, condominium, and location were everything we'd hoped they would be. We would definitely come back.

    • Manager Responded on 4/3/2017

      Tim, Thank you for the review. We look forward to hosting you again!

  •  
  • Nice Condo

    Stayed 32 days ending in February, 2017

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Keith B recommends this vacation rental

    Had a very relaxing 2 and a half months here in Sandestin.
    The weather was fantastic best Winter we have had in all the years we have been coming to Florida.
    Condo was very clean. Phyllis was a pleasure to deal with from start to finish, very helpful and accommodating. We will be back.

  •  
  • Great stay in Sandestin

    Stayed 6 days ending in September, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Alpharetta, GA recommends this vacation rental

    It was a wonderful experience and a very clean apartment. We will definitely consider coming back.

    • Manager Responded on 10/4/2016

      Jason, Thank you so much for your review. We look forward to your next visit!

  •  
  • Lasata is Great!

    Stayed 3 days ending in September, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Karen C from Woodstock, GA recommends this vacation rental

    This is my 2nd time staying at Lasata for a business trip. It is right next door to the conference center. I love having all the creature comforts of home when I travel and this fits the bill perfectly!

    • Manager Responded on 9/13/2016

      Karen, thank you so much for your kind words. It is always a pleasure to host you and your family. We look forward to your next visit!

  •  
  • Beautiful Place

    Stayed 3 days ending in August, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    a guest from Moody, AL recommends this vacation rental

    My boyfriend and I loved this condo. It had everything we needed and right in the center of Baytowne. We were able to take the Tram to the beach, which was very convenient. Overall experience was great!

  •  
  • Peace and Calm in Paradise

    Stayed 5 days ending in July, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Pamela C from Covington, LA recommends this vacation rental

    Everything I hoped for and more!

    • Manager Responded on 7/20/2016

      Dear Pam- Thank you so much for your kind words. We look forward to hosting you and your family in the future. We appreciate your business.

  •  
  • Perfect Stay!

    Stayed 5 days ending in July, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Kasey M from Kilgore, Texas recommends this vacation rental

    We had a great stay at this condo! Right around the corner from the village which has nightlife and plenty for kids to do. The tram stop to the beach is pretty close too. It's beautiful and we hope to come back soon!

    • Manager Responded on 7/14/2016

      Kasey, Thank you so much for your review. We look forward to hosting your and your family again. Thank you again for the kind words.

  •  
  • Great Unit

    Stayed 3 days ending in June, 2016

    • Services from rental manager
    • Cleanliness
    • Location
    • Property condition

    Overall satisfaction:

    Lea Ann W from Fairhope, AL recommends this vacation rental

    Everything from booking our trip with Phyllis who was very helpful and prompt in getting back with me to the unit was a pleasant experience. Would definitely book this unit again.

    • Manager Responded on 7/14/2016

      Lea Ann, Thank you so much for your review. We look forward to hosting you the next time you are in Sandestin!

  •  
Getting your rate Getting your rate...
1. Select Your Dates to Check Availability

Click calendar to set checkin/checkout dates. clear calendar

 Unavailable  Selected  Available  Checkin only  Checkout only
2. Review Dates and Rates

Select/Confirm the number of travelers to get a rate quote.

: :
Base Rent:
Fees & Taxes:*
Total Price:
:
:
*Click 'Continue Booking' to view details of fees & taxes

Seasonal Rental Rates for this Vacation Rental

Dates Daily Weekly Monthly Minimum Stay Checkin Restrictions
Apr 14, 2019-May 23, 2019 $128-$150 $896-$1,050 na 3 No restrictions
May 24, 2019-Jun 18, 2019 $175 $1,225 na 3 No restrictions
Jun 19, 2019-Jul 10, 2019 $195 $1,365 na 3 No restrictions
Jul 11, 2019-Aug 9, 2019 $175 $1,225 na 3 No restrictions
Aug 10, 2019-Sep 3, 2019 $150 $1,050 na 3 No restrictions
Sep 4, 2019-Oct 31, 2019 $125 $875 $3,750 3 No restrictions
Dec 27, 2019-Jan 2, 2020 $105 $735 na 2 No restrictions
Mar 2, 2020-Mar 8, 2020 $145 $1,015 na 3 No restrictions
Mar 9, 2020-Apr 11, 2020 $160 $1,120 na 3 No restrictions
Apr 12, 2020-May 23, 2020 $150 $1,050 na 3 No restrictions

*Seasonal rates are estimates only. Actual rates may differ. Seasonal rates do not include fees or taxes.

To request information about booking this vacation rental, please fill out the form below.


Sorry, we encountered the following error(s):

  • Unable to process request.
loading Sending Email...
Your email has been sent successfully!

Sorry, we encountered the following error(s):

  • Unable to process request.
loading Sending Email...
Your email has been sent successfully!
30.371285,-86.328647

Destin Memories 21 Brook Drive Santa Rosa Beach, Florida 32459 850-585-3856 onlinebooking@destinmemories.com

© 1999 - 2019 | Powered By Escapia Vacation Rental Software | Terms of Use

Logon